پرسش و پاسخ
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از پل سلامت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، شما بصورت مهمان هم می توانید خرید خود را ثبت کنید.
ولی اگر ثبت نام کنید از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
ثبت آنلاین:
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را از طریق فروشگاه آنلاین پل سلامت ثبت کنید.
ثبت تلفنی:
شما از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح الی 9 شب می توانید تلفنی ثبت سفارش کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، با شماره تلفن 09127996242 می توانید تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.